dilluns, 28 de setembre del 2009

En Xarxa

L'últim dia de classe de les TIC, barem continuar parlant dels blocs i la seva funció a l'hora d’enllaçar-se, creant així la "Blogosfera". Se l'hi dona aquest nom pel fet de que diverses persones utilitzen comentaris o escrits en altres blocs i l'amplien o en fan comentaris que més tard algú ho farà servir per els seus articles. També es va comentar quins tipus de blocs es podrien fer servir en l’àmbit educatiu, de cara en una classe i com es treballaria per fomentar-ne la participació d'aquesta. Personalment, crec que el fet de tenir un bloc es molt interessant ja que puc donar la meva opinió i rebre comentaris, bons o dolents, per a millorar els meus escrits. Al principi no estava segur de si ho podria fer, ja que la opinió dels dames m'afecta molt al meu caràcter, però desprès de molt pensar, he decidit agafar-m'ho bé i no preocupar-me molt del que pensin els demés. Perquè el que vull aconseguir és canviar el meu caràcter completament i que tothom hem rebi bé i visaversa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada